سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی سایت

امیرحسین
امیرحسین

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً - اَللهُم عَجِل لِوَلیکَ الفَرجَ والعافیه وَالنَصر وَ اجعَلنا مِن خیر اَنصاره ِو اَعوانه وَالمُستَشهَدینَ بَینَ یَدَیه

تیم تازه‌ای از رهبران شرکت دل، درخواست کاربران این شرکت را برای ارائه لپ‌تاپ‌هایی با سیستم عامل لینوکس مورد بررسی قرار داده ‌است.

در این درخواست که در وبلاگ این شرکت آمده ‌است و هزاران کاربر به آن رأی مثبت داده‌اند، به این شرکت پیشنهاد شده‌ است در کنار لپ‌تاپ‌های همراه با سیستم عامل ویندوز، شماری لپ‌تاپ با سیستم عامل لینوکس نیز برای کاربران علاقه‌مند ارائه شود. این پیشنهاد هفته گذشته بر روی وبلاگ این شرکت با نام Dell Idea Storm مطرح شد.

"مایکل دل" رییس هیئت مدیره شرکت در 16 فوریه (27 بهمن) در راستای تلاش‌های جدید خود برای تجدید نیروی شرکت، این وبلاگ ویژه را بازگشایی کرد. دل درباره این وبلاگ گفت که امیدوار است این وبلاگ برای گردآوری دیدگاه‌ها و پیشنهادهای کاربران این شرکت برای بهبود ارائه سرویس‌ها و خدمات به کار آید.

خانم "کارولین دایتز" سخنگوی شرکت در هفته گذشته گفت که مدیران و رؤسای شرکت همواره محتویات وبلاگ را بازدید می‌کنند و پیشنهاد‌های خوبی را که بیشترین آراء را آورده ‌باشند، مورد بررسی قرار می‌دهند.

بالاترین درخواست‌ها در هفته گذشته درباره لپ‌تاپ‌های دارای لینوکس و همچنین به‌کارگیری نرم‌افزار رایگان اوپن آفیس به جای مایکروسافت آفیس بر روی کامپیوترهای دل بوده است. یکی دیگر از این درخواست‌ها، نصب مرورگر اینترنتی رایگان فایرفاکس به جای اینترنت اکسپلورر مایکروسافت بوده ‌است.

خانم دایتز همچنین گفته‌ است مدیران دل این دیدگاه‌‌ها را به‌ صورت کامل شنیده‌اند و می‌خواهند در هفته جاری توضیح‌های روشنی در پاسخ به این درخواست‌ها ارائه دهند. او افزود، رده‌بندی این درخواست‌ها به رده نخست و یا دوم به این معنی نیست که به دیگر درخواست‌ها پاسخی داده نمی‌شود، بلکه بیشترین درخواست‌ها برای ارزیابی و پاسخ‌گویی در اولویت بالاتر نسبت به بقیه، جای می‌گیرند.

بادآور می‌شود از چهارشنبه این هفته برای دادن نظر و رأی، لازم است در وبلاگ ثبت نام کنید تا آشکار شود هر کاربر بیش از یک بار به یک موضوع رأی نداده‌ باشد.



.: Weblog Themes By Sayyed Reza Mousavi :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : سیدرضا موسوی
سیدرضا موسوی